Koncentration....? svårigheter...

Idag känns som en sådan där lite onödig dag. Inget vettigt gjort, men kanske inte så konstigt med tanke på allt som väntar. All stress som jag har inom mig o alla tusentals tankar på allt, som jag hela tiden måste trycka ner för att jag ska kunna producera tankar till eg-rätt, genus o hirdmans genussystem. Wäää... Nu vill jag verkligen inte mer. Snacka om down-dag.


Vaccinerade mig imorse, ytterligare två plåster på armen. Men nu tror jag verkligen att allt är fixat, det som fattas är nu bara den där himla tentan!!

Jag drömmer om eg-rättens artiklar, om avtalslagens skade-§ och genus hit o dit... läskigt!

Nåja, jag kan i alla fall stolt konstatera att jag har lärt mig att skumläsa texter nu o verkligen förstå vad som skrivs. Läste ett häfte på 435 sidor igår, o ja, jag kommer till och med ihåg vad jag läst.

I övrigt har jag faktiskt packat lite idag, ner i flyttlådan o resväskan. Känns lite konstigt att bara ha böcker framme.... lite deppigt.

Funderar på att gå å sova nu, är helt slut, klockan är inte ens nio..!

Där i Ratchaburi kommer jag att bo nästa vecka! Tror inte på det själv ens en gång

image12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0