Ett år sedan

Tänk det var ett år sedan, dagen efter den 19 då min tenta var, som jag lämnade Sverige för Thailand. ETT ÅR! Känns märkligt och speciellt när jag läser de nya deltagarnas gruppblogg och känner igen deras engagemang och alla deras förväntningar. Ett år sedan jag alltså lämnade Umeå.

Idag har även min pappa Birthday, så¨grattulerar! ^^

Jag har träffat min nya basgrupp idag. Grupp nummer 15. Vi består av tre tjejer från Halmstad, Malmö o jag. + två killar härifrån. Tja, vet inte vad jag ska säga, men jag får la hålla tummarna på att det blir bra.

Vi hade föreläsningen om allmän avtalsrätt mellan 10-12 med pensionerade Torsten. En mjukstart  kan jag väl säga då han tog upp saker som vi gått igenom förra terminen. Skönt det! På fredag har jag mitt första seminarium där vi ska dömma i ett tvistemål om en dator som blev såld till ett för billigt pris. Spännande, men lite läskigt! Tänk om jag är helt borta? Kanske inte alls hänger med?! "Men anna, det här fixar du!" får jag väl intala mig själv.

Min fina lilla soffa har kommit nu! Direkt när grabbarna hade gått gjorde jag mig hemmastadd i den och har nu suttit där i ett par timmar, läst, ätit, vilat och nu skriver jag detta. Så skönt! Tycker verkligen om den! Oh, ja, det var den där fina killen som kom o lämnade den. Jag ska se till att lägga upp någon bild på den snart, men ni får vara er till tåls.



Kommentarer
Postat av: Malin

ja verkligen helt stört att det är mer än ett år sen! känns konstigt att läsa om dom som är där nu, det ska ju vara vi :) saknar dig! puss och kram

2009-01-21 @ 14:17:26
URL: http://gylling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0