I´m in love


Yes, I´m in love i min soffa som kommer till mig imorgon. När jag såg den idag kunde jag inte förstå att jag hade tvekat. Men men, sådant är väl livet. Imorgon kommer den och det känns som att hela lägenheten och all dess möbler väntar spännt på den nya soffan. Tänk, det blir min alldeles första, egna soffa NÅGONSIN!

Idag var jag på upprop och till min förvåning fanns jag faktiskt med på en lista. Det brukar alltid vara krångel annars. Innan jag gick på uppropet träffade jag Jonas och fick nästan alla böcker till låns. Guu, vad tacksam jag är! Tack! Om han inte hade dykt upp där som en räddande ängel hade jag inte heller hittat till min föreläsningssal. Så Tack!

Resten av dagen har jag tillbringat på myrorna ;) och i röda salen läsandes om det "spännande" Standardavtalsrätten. Tillslut blev jag dock så hungrig att jag var tvungen att kila hem. Väl hemma lagade jag middag och tittade på all min reklam. Det är faktiskt kul med reklam! Okej jag förstår er som tycker att det blir för mycket papper, men det kan man ju slänga eller återanvända till pappersbord mm. På tal om det. Igår hittade jag en superfin liten damsugare! Jätteliten, fungerande och supersöt! Tack den tar jag.

Nu ska jag fixa lite här och granska mina nya böcker.
 Bussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0