Torsten på torsdag

Föreläsning gånger föreläsning, weiii! Så skoj! haha. Nåja nog för att Torsten är en pensionerad, man med stora ögonbryn är han ändå den med världens bästa föreläsningsteknik. Hela dagen på Universum och det gick fort! Imorse gjorde jag dock en pinsam tabbe. Haha, bara att skratta åt i efterhand... "det var som så att i för går träffade jag en tjej, som också var ny och hon sa att hon alltid brukade komma tidigt till Uni, eftersom att hon pendlade. En vanlig tjej, med långt ljust hår. Imose ser jag henne på akademibokhandeln och hon hejar på mig. Stannar tillochmed kvar och väntar på mig medans jag betalar.

Så går vi där genom korridorien och sedan ut i snön hon frågar mig varför jag kom så tidigt och jag henne. (jag tog ju för givet att hon inte hade så många bussar, eftersom hon har 2 timmar till uni varje dag!)  Hon frågar mig saker som vi hade pratat om i förgår, precis som om hon kände mig jättebra och plötsligt kände jag att något inte stämde. Vänta, vi skulle väl inte vara i samma seminariegrupp? Så går det upp ett ljus för mig och jag börjar att skratta och gömmer mitt skratt i halsduken. Det är inte den tjejen! HAha. men saken var den att hon också pendlade och hade pojkvän och allt det där som den andra tjejen! Själsfränder? Mai loo!

Nu har jag ledig tid i mer en en vecka! Min klass drar till åre imorgon och visst, det finns en sistaminuten plats, men det skulle kännas sådär. bara ohj, nu ska jag åka skidor. så ja, det blir att sitta hemma och dricka te.

Träffade förövrigt min basgrupp idag och ganska snabbt gled ämnet in mot tekniska produkter för sexuellt behov, då en kille jobbar på teknikmagasinet. hmm.. Känner jag er? Haha, men men, hoppas i alla att vi kommer att kunna döma bra i morgondagens fall.

Jag har fruktansvärd träningsvärk i min rygg och nacke efter gårdagens Afro-power dance. Afro! Låter ju kul bara det! Ska tvätta nu. bussi ciao, förresten, jag kan inte ens räkna hur många år sedan jag var i österrike!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0