lite lite

Oh... har 9 minuter kvar innan jag maste kila ivag till matsalen pa skolan. Men jag maste lagga upp lite fler bilder!
Ta hand om er dar hemma.. jag har det i alla fall bara bra!

Puss och kram


image23

Emily och jag vid ett tempel som sag ut som ett pepparkakshus. I bakgrunden ser ni en massa lysror.  detta var en jattestor ceremoni som vi fick vara med pa.

image25

Igar besokte jag den flytande marknaden och stotte pa turister for forsta gangen.


Sa har ser det ut nar vi ar ute o cyklar, Emily, jag och Dorn


image27
Pa var EA


Kommentarer
Postat av: Eleni

ahhhhh! jag blir helt till mig, ser ut som om du har det super bra. semletiden är borta och jag längtar inte till att den kommer tillbaka :P blir verkligen avis, fy så underbart det ser ut! kram// Eleni

2008-02-18 @ 11:11:34
Postat av: mam-elo

Hej min goa Anna! Roligt att få se lite bilder. Vem är lille Kong och hur var Thaiboxningen? Du är beviljad studieuppehåll. Det va´väl tur det!! Ser redan fram mot nästa rapport./Många goa kramar till dig.

2008-02-18 @ 18:53:22
Postat av: Maria

Hej Anna! Vad roligt med lite bilder! Så mycket du får uppleva! Skönt att höra att du har det bra. Jag har det oxå bra, mycket plugg bara... Fast just nu har jag "lov", lite lyxigt faktiskt:) Ha det superbra där borta! Hoppas du skrivar snart igen! Kram/Maria

2008-02-19 @ 21:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0