Lämnat mitt hem i skåne, på plats i Ume


Hallå!

Nu har jag lämnat mitt rum hemma i Bjärnum och kommer inte komma tillbaka förrän efter midsommar. Känns konstigt men ändå känner jag mig van vid känslan. Konstigt känns det då jag faktiskt snart ska ge mig av till Bangkok. På lördag nästa vecka tar jag flyget ner till Stockholm för att dagen efter kliva ombord på planet till ett för mig helt nytt land och en annan kultur..

Nervös? Ja, jag tror det. Hela jag är som en spänd fjäder, men mycket av nerverna ligger inför tentan på fredag. Jag undrar hur allt hade varit om jag inte hade haft tentan då? Jag hoppas och tror att det kommer gå bra!

Jag har packat min blåa väska och om jag plockar bort allt som jag inte kommer ta med mig hem igen väger den kanske 11 kilo. Rätt bra ändå? Eller?

Måste kila!
Kram anna


image2


Kommentarer
Postat av: anni

tihiii....

2008-01-11 @ 14:30:59
Postat av: catrin

Åh! Hej sötnos!

Tack för brevet, och vad mysigt med en egen blogg. Den ska jag kolla så ofta jag kan, så uppdatera ofta..! ;D

Hoppas du har det bra, vart i världen du nu må vara, i just denna stund.

Love
/ Catrin

2008-01-29 @ 21:00:03
URL: http://jagtyckerinteomfiskbullar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0