Hemma!



Hej! Nu är jag hemma. Hemma efter ett sex månaders långt utbyte... Jag börjar få perspektiv på det jag har gjort och för varje dag som går saknar jag Yod. Jag pratade med Yod i söndags. Han hade precis kommit tillbaka till vår lilla by och det hölls en stor fest. Det lät som att han verkligen var lycklig. Han sa: "Enna, I miiiss you velly much!" på sin knaggliga, gulliga engelska. Ohh Kitung!

Nu när jag har kommit hem har jag redan drabbats av mitt gamla vanliga liv och har bestämt mig för att åka iväg igen. Bara torsdag till måndag den här gången. Till Skottland, Edinburgh och Glasgow för at hälsa på Babsi.

Nu ska jag laga mat. Så skönt att kunna få göra det själv och när jag vill samt vad jag vill! Än så länge har jag inte så där in i hoppsans mycket tankar på vad jag saknar, men det kommer nog.
Puss puss


sumo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0