Yod ska bli munk

Idag fick jag ett underbart meddelande av Yod i Thailand. "Anna you have to come here to Thailand, next month I´m munk! Family from Ratchaburi come here, you have to come, I happy mak mak" Oh, jag bara älskar hans engelska!

Det finns inget hellre jag skulle vilja än att vara med på ceremonin. Det är liksom än större än när vi i Sverige gifter oss. För Yod betyder detta allt. Ett steg ut till bättre jobb, studier och givetvis hedrar det familjen. Jag vill!!

Då kommer ju frågan, hur ska jag göra? Resa till Thailand, eller plugga vidare på min kurs? hmm.. engligt mig låter det enkelt. Vad tycker du? Skriv en komtentar!!
Kanske är det inte riktigt så enkelt, det kostar ju...
Yodsi Miss you mak mak

Kommentarer
Postat av: Malin

åååh låter ju underbart med en resa till thailand :D Hur är det annars? puss

2008-09-17 @ 23:35:40
URL: http://gylling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0