¤Jordbävning o uppkörning! 4,7 ¤

Efter en nervös natt, då jag vaknat flera gånger med hemska drömmar om min uppkörning vaknade jag 06.20 av att allt skakade! Sängen, min hylla, mina alla örhängen som hängde på trädet, allt bara skakade. Första tanken var att vårt hus höll på att rasa och sedan bara efter något ögonblick fattade jag att det var en jordbävning.

Jordbävning, här i lilla skåne och på dagen då jag skulle köra upp!!! Men en jordbävning direkt på morgonen visste jag att dagen skulle bli "haha, omskakande!" oh, nu har jAG KLARAT MITT KÖRKORT!!!! tjoohooo!
Är så sjukt glad, men fortfarande lite skakis sedan imorse.

4,7 richtersskalan största jordbävningen på 100 år!!! (här i swe)
geiil!

Bitte! Ich hab mein Führerschein bekommen!

Wanii, chan paj lot mak mak!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha! Ja, helt galet med jordbävning i Skåne! Men rätt spännande oxå! :)

Ååh, GRATTIS till körkortet! Vad roligt! :)

2008-12-18 @ 14:19:38
URL: http://charlottawittesjo.blogspot.com
Postat av: Malin

åååh GRATTIS GRATTIS!!! Nu kan du ju bila till mig :) saknar dig din knasboll ;)

2008-12-18 @ 20:18:48
URL: http://gylling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0