Vad som hander i pong am och vara planer



Vi ligger i startgroparna for att dra igang vart prjojekt som kommer att handla m att gora pong am renare, pa sina stallen ser det hemskt ut.. grr..

Dessutom har vi hju engelskakursen for 30 barn. Lite svart att veta vad man ska undervisa nar aldersskillnaden ar ifran 3 ar till 18. forra gangen fick vi dock hjalp av nagra andra fran utbytet och kunde dela upp oss i grupper. Efter engelskakursen kommer baren hem till mig for att lara sig mer. Det roliga ar att de tror att de lar sig engelska bara genom att sitta bredvid oss. Det hela gor mig skrattfardig. Alla ar ju sa sota och goa. Nar jag cyklar genom byn springer barnen ut och skiker # Hello Enna! How do you feel today? See you!# 

Nu ar klockan 5 pa eftermiddagen och yod kom precis hit for att beratta att jag inte behovde vara hemma 5.... tack. Han sov namligen i hangmattan nar jag gav mig av. Ikvall ska vi aka in till ett kopcenter i Ratchaburi och jag ska passa pa at kopa lite choklad och tandkram. Det finns inte har ute.

Imorgon ska vi aka ivag pa ^Midcamp^ i bergen till Burmas grans. Vi ska bara i vattenfall, bo i sma bungs och i talt, riktigt camp... Pa vagen hem ska vi titta in pa en stor otopmarknad med en massa handgjorda produkter. Tihii,.. ska bli sa skoj!

image29

Om man bortser fran mig och mina haliga ogon som nu ocksa har synts pa tv sa ar det en ratt fin bild. med en av byns ^jai^ mormor.

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej bästa syster yster! Vad kul att se lite bilder på dig och dina nyfunna vänner där nere! Du verkar ha det bra!? Det händer så mycket för dig på så kort tid... jag tror att du får samla ihop oss här i Sverige sedan och ha berättardagar!? Många kramar Karin. Vi hörs snart igen! KRAM KRAAAAAM KRAM

2008-02-20 @ 11:56:44
Postat av: peter

Hej anna! det verkar ju som att du har det skit härligt där borta! iaf när det inte spöregnar.. ;P
verkligen vackra bilder också! här i ume börjar våren komma mycet sol och det är ljust länge om dagarna! sköt om dig! kramar

2008-02-20 @ 16:41:37
URL: http://gladasjuan.blogg.se
Postat av: mam-elo

Häftigt. Vilken mormor! Vad har hon på huvudet?
Ha´det så kul på campen./kram

2008-02-20 @ 22:04:01
Postat av: Eleni

Hey sötis! Vilken härlig bild! Muntarar verkligen upp när jag sotter med hundraelva böcker på skrivbordet. :( kul att du har det så bra! Jag ska väl plugga vidare nu, puhh.. Och vad söt du gjort din sida nu förresten :) kramis

2008-02-23 @ 10:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0