Sista helgen


Så vad gör man? med bara två dagar kvar tills flytten går igen. Men nu känns det liksom mer på riktigt att jag ska flytta. innan kändes det liksom lite på prov, eftersom jag skulle ta studieuppehåll o allt. Den senaste veckan efter hemkomsten från Stockholm har jag varit i Varberg, hos mormor och hos Björn. Björn flyttade in i en compact lägenhet och jag sov där två nätter. På morgonen tog jag en härlig promenad längs, min guldkust. Oh, det är så fint! Kåsa stranden intäckt med is och alla sommarkänslor. Oh, I love that place.

Så träffade jag Maria från Fästningens vandrarhem för att höra mig för om sommarjobb. Det var trevligt och jag fick gå runt och kika på alla gamla fängelse celler som nu är vandrarhem. Om jag bara visste vart min sladd till min mobilkamera var skulle jag visat lite bilder.

Jag kom hem i fredags och har sedan dess njutit av min säng och mitt hav av kuddar. Idag har jag gått på långpromenad med Mutti runt vår fina sjö och kameran var med. Haft en bra och skön sista helg in the south. Bussi baba







Det känns så skönt att det är ett nytt år! Verkligen! Oh. Happy new year P. Enna



Kommentarer
Postat av: emily

Åååh- så söt! underbart vacker bild anna. vacker anna.

2009-01-14 @ 13:41:59
URL: http://emilytegnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0